Coșul meu

0 produse - 0,00 RON

Prezentare S.C. ROYAL EUROTRANS S.R.L - Unitate protejata

Societatea comercială S.C. ROYAL EUROTRANS S.R.L. a fost înființată în anul 2008 și este autorizată ca unitate protejată începând cu data de 25.02.2012.


Societatea comercială S.C. ROYAL EUROTRANS S.R.L. are ca obiective principale următoarele:

  • implementarea normelor europene de securitate şi protecţie a muncii prin producerea si distribuirea de echipamente de protectie si lucru pentru industria construcțiilor, industria alimentară, industria metalurgică, industria energetică, dar şi spitale, poliţie, jandarmerie, primărie etc.;
  • oferirea de servicii şi produse IT de înaltă calitate, la preţuri competitive, pentru orice categorie de client. Acestea includ servicii cum ar fi: mentenanţă IT, web design, custom software şi produse cum ar fi: laptopuri, desktopuri, imprimante, multifuncţionale, etc.

Activitatea noastră se desfășoară după cele mai înalte standarde în domeniu și după proceduri de lucru eficiente și corecte. Decurand am dezvoltat cel mai complet magazin online de echipamente de protectie si lucru, cu peste 1200 de produse in stoc, www.EIPM.ro . Suntem distribuitori autorizati a produselor Exena Italia, SirSafety, Drager si producatori de confectii textile. 

Strategia companiei noastre este construită pe termen lung, din dorința de a ne dezvolta în industria IT și a producției şi furnizării de echipamente de protecție a muncii și de a integra persoane (inclusiv cele cu dezabilități) pe piața muncii prin crearea de locuri de muncă.

Pe lângă activitatea de comercializarea online a echipamentelor de protecţie a muncii, orice firmă ce are peste 50 de angajaţi ne poate contacta la adresa de e-mail: valentin.caju@royalup.ro, tel: 0722373157, pentru a putea beneficia de avantajele colaborării cu o unitate protejată pentru achiziţionarea echipamentelor de protecţie a muncii.

În cele ce urmează, vă prezentăm avantajele create de o colaborare cu societatea noastră, autorizată ca unitate protejată:

  • Colaborând cu ROYAL unitate protejată autorizată, pe lângă reduceri ale costurilor prin redirecţionarea banilor ce trebuie plătiţi lună de lună în contul persoanelor cu handicap către achiziţia de bunuri şi servicii de la societatea noastră, aveţi posibilitatea de a ajuta integrarea în societate a persoanelor cu dezabilități;
  • Lunar, nu se vor mai plăti, fără nici un beneficiu pentru societatea dumneavoastră, dar nici în beneficiul persoanelor cu handicap, sume importante de ordinul miilor sau zecilor de mii de lei, în funcţie de numărul de angajaţi, către bugetul statului (buget ce este mai mult sau mai puțin alocat către instituțiile ce oferă asistență persoanelor cu dezabilități).

  • Pentru compania noastră, colaborarea cu orice operator economic ce are nevoie de serviciile si produsele ROYAL, reprezintă şansa de a angaja mai multe persoane cu dezabilități și de a le oferi șanse de a duce o viață normală. Totodată, prin aceste colaborări vom demonstra calitatea și seriozitatea în activitatea noastră realizată de persoanelor cu dezabilități angajate

  • Printr-o colaborare cu societatea noastră, autorizată ca unitate protejată, compania dumneavoastră demonstrează că este foarte atentă în ceea ce privește responsabilitatea socială și contribuie activ la (re)integrarea socială și profesională a persoanelor cu dezabilități.

  • Taxele ce trebuie plătite lunar la stat, în cazul în care societatea dumneavoastră nu are angajați persoane cu dezabilități, pot fi redirecționați către societatea noastră, autorizată ca unitate protejată. În acest caz, dumneavoastră beneficiați de serviciile si produsele ROYAL, în cuantumul sumei lunare, calculată în funcție de numărul total al angajaților dumneavoastră.