Coșul meu

0 produse - 0,00 RON

Politica de returnare

Clientul poate solicita returnarea produselor doar in urmatoarele situatii:

Produsele ce nu sunt conform cu specificatiile de pe site.
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, clientul poate solicita returnarea acestuia in vederea inlocuirii sau rambursarii integrale a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre societatea noastra

Produsele ce au fost livrate gresit

Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar clientul va refuza receptia. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre societatea noastra doar  in cazul livrarii altor produse decat cele comandate de catre client(ex: alta culoare,marime,model sau brand)

NOTA 1:  In cazul in care masura nu vi se potriveste, sau din orice alt motiv nu mai doriti acest produs, puteti solicita returnarea produsului in vederea schimbarii cu alta masura, alt produs sau returnarea banilor, iar costurile de retur vor fi suportate de client. Returnarea se poate face doar o singura data.

NOTA 2: Produsele din gama textila executate dupa specificatiile scrise ale clientului sau cele imprimate cu logo, text sau broderie conform solocitarii scrise a clientului nu beneficiaza de posibilitatea de returnare.

Conform legii in vigoare toate returnarile trebuie anuntate in termen de 10 zile lucratoare din momentul receptionarii lor.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit, inclusiv factura.

In lipsa indeplinirii tuturor criteriilor mentionate mai sus, in situatiile specificate, produsul nu va putea fi returnat si se va intoarce la client.

 Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea refuza primirea produselor in cazul in care acestea au fost returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea lor (ex: deteriorate, purtate, rupte, cu obiecte lipsa etc)

Returnarea coletelor se va face prin aceeasi metoda prin care au fost livrate (livrare prin Curier Rapid).

Expeditiile retur prin “Posta Romana” nu sunt acceptate.

Expeditiile retur care prezinta ramburs nu sunt acceptate, iar in acest caz coletul se va intoarce inapoi (la client).

Cum procedez pentru a returna un produs?

Completeaza formular de retur accesand http://www.eipm.ro/sales/guest/form/ si o sa fiti contactati in cel mai scurt timp de catre unul din reprezentantii site-ului in vederea indeplinirii pasilor ce trebuie urmati pentru returnarea produsului.